7 Kasım 2016

Sapanca


Sonbaharın en güzel renklerini birarada görebilmek ve bu mevsimin tadını doyasıya çıkarmak için Sapanca ilk tercihlerden biri olsa gerek.



Ben bu kez yine keşiften çok dinlenme amaçlı bir tatil için uzun zamandır gitmeyi istediğim NG Sapanca Wellness and Convention Center'ı tercih ettim. Kırkpınar köyünde 80000 m2 ormanlık bölge içinde 33000 m2 kapalı alana sahip otelin bahçesine adım attığınız anda kalitesini ve ihtişamını hissetmeniz mümkün.




Ben Sapanca tatilimde otelin yürüyüş parkurunda oksijeni doyasıya içime çektiğim  gezintiler yaparak, fotoğraf çekerek, enfes yemeklerin tadını çıkararak, odamda kitap okuyup bloğuma yeni yazılar yazarken, penceremdeki manzarayı seyrederek, spa ve spor salonunda bedenimi şımartarak harika vakit geçirdim.












Kendinize bakım yapıp dinlenebileceğiniz huzurlu bir tatil arayışındaysanız NG Sapanca Wellness and Convention Center'ı mutlaka öneriyorum.









KIYAFETLER
Bej kazak: H&M
Desenli etek: More&More
Çizme: Stradivarius
Bej şapka: Defacto
Çizgili gömlek: Mango
Haki hırka: Mango
Şort: Roman
Mürdüm şapka: Defacto
Güneş gözlükleri: Mango
Mürdüm etek: Defacto
Bordo elbise: Mango
Botlar: H&M
Jean: Mango
Siyah beyaz hırka: Mango
Parka: Mango
Spor ayakkabılar: Nike