26 Ekim 2016

Autumn Vibes


Ben her mevsimi severim ama sonbaharı ayrı bir seviyorum sanırım. İş, güç, okul telaşına düşmediğim zamanlarda anladım güzelliğini. İlkbahardaki coşkuyla karışık tedirgin beklentiler yoktur onda. Yazın yaşanmışlıkları, görmüş geçirmişliğiyle gelen tatlı bir tatmin ve dinginlik vardır. Sıcaklardan sonraki serin esintilerin, ılık yağmurların ferahlığı vardır.


Yazlıkçıların terk ettiği şirin bir sahil kasabasında geçirilen sakin sessiz bir hafta sonunda, ahşap bir evin verandasında, rüzgardan ürperip ceketime sarındığım, denize bakarken sıcacık kahvemi yudumladığım güneşli bir sonbahar gününde, haki h&m ceketimi, çizgili ve baskılı Mango tişörtüm ve yine Mango'dan aldığım çiçekli mini eteğimle kombinledim. Siyah opak çorap ve Deichmann botlarım, yaz sezonuna ait emprime bir eteği sonbahar mevsimine de adapte edebilmemi sağladı.


I like all seasons but autumn is quite separate for me. I understand the beauty of autumn when I'm not busy with work or school. Spring is exciting and contains too much expectation. There is satisfaction and serenity in the autumn. After the warm weather, the wind and the rain refresh us.

I had a calm and quiet weekend in a charming seaside town. While sipping hot coffee in a wooden house with a view of the sea, I combined the h&m jacket with the mango t-shirt and skirt. Thanks to black opaque stockings I can also wear my printed skirt in the autumn season.










KIYAFETLER
Ceket: H&M
T-shirt: Mango
Etek: Mango
Ayakkabı: Deichmann
Güneş Gözlüğü: Mango