19 Mart 2017

Bitez Bit Pazarı


Bodrum'a gitmişken Pazar günleri kurulan Bitez Bit Pazarını da gezme imkanı buldum. Bit pazarlarını ve antika dükkanlarını oldum olası çok sevmişimdir. Bana yeni şeyler üretmek için ilham verir. Mağazalarda bulamadığım bazı eski tasarımları buralarda bulurum. Gezerken hem keyif alırım hem de evime ufak tefek orijinal parçalar eklerim. 
Bu keşfimde de  her tezgahı tek tek inceledim ve beğendiğim parçaları sizler için fotoğrafladım. 
Artık aynılarını bulmanız pek mümkün değil çünkü güzel parçaları bu işin meraklıları hemen topluyorlar; bu nedenle pazara erken saatlerde gitmekte fayda var. Ama en azından bir bit pazarına gidersem neler alabilirim diye merak ediyorsanız size fikir verebileceğini düşünüyorum. 
Aynı bit pazarı Cumartesi günleri Yalıkavak'ta da kuruluyormuş.

Her türlü dekorasyon objesi harika desenli porselen tabak ve fincanlar, vintage kıyafetler, takılar, kitaplar ve dahası bu pazarda sizleri bekliyor.