25 Ocak 2017

Bosphorus

Bu hafta yine İstanbul'daydım. Ocak ayında olmamıza rağmen baharı andıran, içimizi ısıtan, güneşli bir hava vardı dışarıda. Trençkot giymek için harika bir fırsattı.

Cumartesi sabahı arkadaşlarımla birlikte Bağdat Caddesi'ndeki Saray muhallebicisinde güzel bir kahvaltı yaptık ardından Fenerbahçe'deki Devlet Demiryolu tesislerinde Türk kahvemizi içtik.

Sahilde biraz yürüdükten sonra Üsküdar iskelesinden boğaz turuna katıldık.

Boğazın eşsiz manzarasını izlerken sohbet edip bol bol fotoğraf çekmek bize çok iyi geldi.

Ortaköy iskelesinde inip lezzetli mi lezzetli bir kumpir yedik.

Güneşli havayı bulmuşken Beşiktaş'a kadar yürüyüp vapurla tekrar Üsküdar'a döndük. Akşam yemeğinden sonra Acıbadem Kahve Dünyasında sıcak çikolata içtik.

Ertesi gün brunch için Üsküdar Koşu yolundaki Meloon cafe ve restorandaydık. Koşuyolu'nun en tatlı mekanı burası olsa gerek.

Ardından Koşuyolu'nda biraz yürüyüş yapıp Kirpi Cafe'de mozaik pasta yanında Türk kahvemizi içtik.

Akşam da yine koşuyolunda Jolly Joker ve Alaçatı muhallebicisindeydik. Yine dolu dolu geçen bir haftasonuydu.