4 Kasım 2017

Sport-Chic Workwear Look



Merhaba
Eylül ayında bir yıldır ara verdiğim öğretmenlik mesleğime tekrar başladım. İlk kez bir lisede görsel sanatlar öğretmenliği yapmanın sevincini ve heyecanını yaşıyorum. Geleceğin turizmcilerine sanatsal bakış açısı kazandırmak bana büyük bir keyif veriyor. 

Okulda olduğum günlerde haliyle giyim kuşamıma biraz daha özen gösteriyorum. Genellikle spor-klasik bir görünüm yaratmaya çalışıyorum. İş temposuna ayak uydurabileceğim, aynı zamanda resmiyet katan kıyafetler seçiyorum. Neyseki gardırobumdaki bazı zamansız parçalar beni sabahları ne giysem derdinden kurtarıyor. Mango trençkotum da bunlardan birisi. Elbiselerin üzerine giyildiğinde şık bir iş kadını görüntüsü hem de ciddi bir hava oluşturuyor.

Çalışan kadınlar için zamanı verimli kullanmak çok önemli. Bu nedenle bize hazırlanırken vakit kazandıracak pratik parçaların dolabımızda mutlaka bulunması gerekiyor.
Kaliteli bir beyaz gömlek, siyah kalem etek, rahat kesim bir blazer ceket, klasik bir sigaret pantolon sezon modasıyla kolaylıkla kombinlenebiliyor. Giy-çık moduma en çok uyanlarsa sade tasarımlı elbiseler. Dolabımda bu tarzda pek çok elbise bulunuyor. Üzerine ceket, hırka, kazak veya sweatshirt giyerek farklı şekillerde kullanabiliyorum.

Tabiki mevcut kilomuzu korumamız da yatırım yaptığımız giysilerimizi uzun yıllar giyebilmemiz için önemli bir ayrıntı...


Hello there
I started my job again after a year break in September. For the first time I am having the pleasure and excitement of teach visual arts at a high school. It's a great experience  for me to give  an artistic perspective for tourism students

I am a little more care about my outfits on school days. I usually try to create a sport-classical look.  I choose clothes that can fit the job tempo. Some timeless pieces in my wardrobe save me from  "what i will wear today?" question. Mango trench coat is one of them. It creates a stylish and serious business woman image. 

It is very important to use time efficiently for working women. For to get time, some practical pieces must be found in our closet.  A quality white shirt, black pencil skirt, casual cut blazer ,  classic cigarette pants can be combined with season fashion . Simple design dresses are indispensable for my style. Because of that there are many dresses in my wardrobe. I can use them in many different ways by wearing with a jacket, cardigan, sweater or sweatshirt.

Of course, having same clothing size is also important detail for to wear our clothes for long time ...











KOMBİN DETAYLARI
Trençkot: Mango
Elbise: Trendyol
Çanta: Si Belle Bijoux
Güneş gözlüğü: Mango
Ayakkabı: Nike

OUTFIT DETAILS
Trench coat: Mango
Dress: Trendyol
Bag: Si Belle Bijoux
Sunglasses: Mango
Shoes: Nike